Каждый человек мир представляет визуально. По картинам мы понимаем происходящее вокруг нас. Поэтому «Азбука в картинках» в начальных классах является наглядным пособием для ознакомления чувашскими буквами и звуками. Чтобы доказать и показать как они освоили чувашский язык, 4-классники ( Мулина М. Н., АлексееваЛ. А.) подготовили проект своих художественных работ «Чувашский язык в картинках». В своих работах ребята предоставили чувашское стихотворение, в котором существительные и прилагательные заменяли рисунками или картинками. Также 4-классники зашифровали рисунками и числительными свое слово-задание, рассказывали азбуку в картинках. Работы у всех получились яркими и красочными. Свой проект надо уметь защищать и доказывать, что он самый лучший. В этом деле 4 б классу не было равных. Несмотря ни на что, все классы молодцы, блестяще справились своими заданиями. Кашни çын тĕнчене курса ăнланать. Ÿкерчĕк тăрăх эпир мĕн курнине ăнланатпăр. Çавăнпа та «ÿкерчĕклĕ азбука» кĕçĕн классенче чăваш чĕлхинчи сасăсемпе тата сас паллисемпе паллашмалли пособи шутланать. Чăваш чĕлхине мĕнле ăса хывнине кăтартма 4-мĕш класрисем ( Мулина М. Н., АлексееваЛ. А. ) «Ÿкерчĕклĕ чăваш чĕлхи» илемлĕ ĕçсен проектне хатĕрлерĕç. Хăйсен ĕçĕсенче ачасем чăваш сăввинчи япала ячĕсене тата паллă ячĕсене ÿкерчĕксемпе ылмаштарчĕç. Çавăн пекех ачасем панă сăмаха ÿкерчĕксемпе тата хисеп ячĕсемпе шифрларĕç, ÿкерчĕклĕ азбукăна аса илсе каласа тухрĕç. Пур класăн та ĕçĕсем янкăр та илемлĕ пулса тухрĕç. Çапах та хăвăн ĕçе хÿтĕлеме тата кăтартма пĕлмелле, ку ĕçре 4б класа çитекенни пулмарĕ. Ниме пăхмасăрах пурте маттур, хăйсен ĕçĕсене ăнăçлă та тивĕçлĕ вĕçлерĕç.
|